Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Інтернет-магазин Khozrtovar.com.ua робить все для того, щоб Ваш онлайн-шопінг був максимально приємним та розробили максимально просту та зручну процедуру повернення. 1. Зв'язатися з нашими менеджерами по телефону: +38093170-25-46 («Lifecell»); Або написати нам листа на нашу електронну адресу sale@khoztovar.com.ua попередньо в темі листа написати «Повернення» і Ваш номер замовлення. 2. Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку пломби, ярлики та етикетки, які відносяться до товару; 3. Відправити нас назад товар через службу «Нова пошта» БЕЗ післяплати; 4. Якщо товар не відповідає заявленим на сайті характеристиками, товар несправний або Вам прислали не той товар – всі витрати за послуги «Нової пошти» оплачує магазин. Якщо товар справний, характеристики відповідають зазначеним на сайті і Вам просто не підійшов розмір або колір – всі витрати за послуги «Нової пошти» оплачує відправник; 5. Після надходження Вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його протягом одного робочого дня на предмет відповідності повернення всім зазначеним нижче правилами; 6. Після того, як ми приймемо і перевіримо повернення, грошові кошти будуть повернуті на Вашу банківську картку протягом одного робочого дня. На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках: • Після 14-ти днів з моменту його отримання; • При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо; • Якщо ці товари були у користуванні; • Оптові партії товарів належної якості і відповідають характеристикам заявленими на сайті; • Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. Шкодуємо, але оформити повернення на парфумерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці і т. п. ми не зможемо.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.