Кошик
10863 відгуків
+380 (93) 170-25-46
Кошик

Конденсатор для сабвуфера Fulals 4 Farad з цифровим вольтметром

вверх
  • Конденсатор для сабвуфера Fulals 4 Farad з цифровим вольтметром, фото 3
вниз
Конденсатор для сабвуфера Fulals 4 Farad з цифровим вольтметром

1 471 ₴

Показати оптові ціни
  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: 2000000146256
Конденсатор для сабвуфера Fulals 4 Farad з цифровим вольтметром
Конденсатор для сабвуфера Fulals 4 Farad з цифровим вольтметромВ наявності
1 471 ₴
+380 (93) 170-25-46
Багатоканальний
+380 (93) 170-25-46
Багатоканальний
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Конденсатор Fulals для сабвуфера з цифровим вольтметром 4 Farad

Робота потужних автомобільних сабвуферів може супроводжуватися проблемами, пов'язаними з великим споживанням струму цими пристроями. Помітити це можна на піках НЧ, коли сабвуфер «захоплюється».

Це пояснюється просадками напруги на вході живлення саба. Виправити проблему допомагає накопичувач енергії, роль якого відіграє місткість конденсатора, що входить до ланцюга живлення сабвуфера.

Навіщо потрібен конденсатор для сабвуфера

Електричний конденсатор являє собою двополюсний пристрій, здатний накопичувати, зберігати та віддавати електричний заряд. Конструктивно він складається з двох пластин (обкладок), розділених діелектриком. Найважливішою характеристикою конденсатора є його місткість, що відбиває величину енергії, яку він здатний накопичувати. Одиницею вимірювання ємності слугує фарада. З усіх типів конденсаторів, найбільшою місткістю мають електролітичні конденсатори, а також їхні подальші вдосконалені родичі — іоністори.

Щоб зрозуміти, для чого потрібен конденсатор, розберемося, що відбувається в електричній мережі автомобіля під час ввімкнення в неї низькочастотної автоакустики, що має потужність 1 кВт і більше. Простий підрахунок показує, що струм, який споживається такими пристроями, досягає 100 амперів і вище. Навантаження має нерівномірний характер, максимуми досягаються в моменти басових ударів. Просаджування напруги в момент проходження автозвуком піку гучності НЧ зумовлене двома чинниками:

  • Наявністю внутрішнього опору акумулятора, що обмежує його здатність до швидкого віддання струму;

  • Впливом опору сполучних дротів, що викликають падіння напруги.

Акумулятор і конденсатор мають функціональну схожість. Обидва пристрої здатні накопичувати електричну енергію, згодом віддаючи її навантаженню. Конденсатор це робить набагато швидшим і «понадтихішим» акумулятора. Така властивість і лежить в основі ідеї його застосування.

Конденсатор під'єднується паралельно акумулятору. У разі різкого збільшення споживання струму збільшується падіння напруги на внутрішньому опору акумулятора і, відповідно, зменшується на вихідних клемах. У цей момент вмикається в роботу конденсатор. Він віддає накопичену енергію, і в такий спосіб компенсує падіння відданої потужності.

Конденсатори для сабвуфера все частіше застосовуються не тільки на ексклюзивних "хайендівських" аудіоінфсталяціях, а й у "класичних" комплектах автомобільних аудіосистем, у яких використовуються підсилювачі. Конденсатор покращує параметри підсилювача та якість звучання сабвуфера.

Річ у тім, що сучасні сабвуфери на короткочасних "піках" сигналу можуть споживати чималий струм, який не може миттєво забезпечити навіть найпотужніший акумулятор. І хай якими "толстими" будуть "звукові" дроти, що живлять підсилювач сабвуфера, вони однаково мають опір, що викликає в момент імпульсу падіння напруги. У результаті в роботі "підсилення" можуть виникати так звані провали.

Не варто також скидати з рахунків і працює влітку кондиціонер, що відбирає до 30% енергії генератора. Тому, коли аудіосистема відтворює, наприклад, потужні баси, можливі спотворення звуку, викликані нездатністьм батареї забезпечити необхідну швидкість наростання вихідного сигналу (току споживання).

Усунути це явище допомагає так званий конденсатор для сабвуфера, що являє собою електролітичний конденсатор великої ємності, що приєднується паралельно до ланцюга живлення підсилювача. Внутрішній опір такого конденсатора настільки мало, що імпульсний струм "віддається" підсилювачу миттєво, у такий спосіб згладжуючи можливі провали. З тією ж швидкістю конденсатор знову заряджається, готуючись "видати порцію" для нового баса із сабвуфера.

Більшість сучасних автомобільних конденсаторів для сабвуфера мають величезну електричну ємність — кілька фарад, порівнянну з місткістю земної кулі. Оскільки вони конструктивно компонуються поруч із підсилювачами, то, крім ошатного та сучасного дизайну, ці елементи нерідко забезпечуються цифровими вольтратами та світловою індикацією заряду.

Встановлювати конденсатор потрібно поблизу підсилювача, причому відстань між ними не має перевищувати 50 сантиметрів. Потужні роз'єми практично всіх конденсаторів для сабвуфера мають позолоту, що зменшує опір, а робоча напруга досягає 24 вольти.

Додаткові плюси встановлення конденсаторів в автомобілях

Крім розв'язання проблем із роботою сабвуфера, що під'єднується в мережу автомобіля, конденсатор позитивно впливає на режим роботи електрообладнання загалом. Виявляється це в такий спосіб:

  • Конденсатор є гарним фільтром високочастотних складників мережевої напруги, що виникають під час комутації навантажень і роботи деяких електронних приладів, його функції сприятливо позначаються на роботі всіх систем автомобіля;

  • Застосування конденсатора дає змогу згладити стрибки напруги, що виникають під час увімкнення та вимкнення споживачів бортової мережі, що дає змогу генератору працювати в рівнішому режимі;

  • Під час запуску автомобіля стартером, конденсатор, безумовно, бере в ньому додаткову участь, віддаючи свій заряд у бортову мережу. Особливо це актуально взимку, коли можливість акумулятора віддавати струм знижується, а властивості конденсатора не змінюються.

Комплектація:

  1. Конденсатор.

  2. Паковання.

Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
Країна виробникГонконг
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 471 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner